zondag 26 juni 2011

mijn zomertafel!

De zomer is begonnen... (op de kalender wel te verstaan, want in het echt valt het zomerweer nog wat tegen).

'Traditiegetrouw' maak ik een seizoenstafel in een schaal op tafel. Maar de zomer heb ik op één of andere manier nog niet eerder gemaakt, dus dat was een nieuwe uitdaging! Ziehier mijn zomertafereel.

Ik had nog attributen die we op onze trouwtaart hadden staan, die kon ik mooi gebruiken! De klei was vanmorgen droog, zodat ook de grote palmbomen erbij konden. Hopelijk blijven ze staan (één zuchtje wind en ze gaan alsnog om). De vilten figuurtjes van de Zeeman :o) en de visjes van Anne en mij met strijkkralen gemaakt! De coupe met ijsbolletjes (achteraan) is bijna helemaal alleen door Anne gemaakt, eigen initiatief en zelf van een voorbeeldje geteld, ik ben trots op haar!
Al met al is het een vrolijk geheel geworden, dus bij ons is de zomer echt begonnen!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten