maandag 11 april 2011

In de lappenmand



 
Het is nu echt niet leuk meer. Vorige week maandag begon ik met nekklachten links, donderdagavond waren de klachten weg en vrijdag was een superdag. Waren de klachten zaterdag dubbel zo erg weer terug aan de andere kant van m'n nek. Nog wel Reno's verjaarspartijtje (met paracetamol) gevierd, maar de nacht was een drama. Zondag was het zo erg, dokterspost maar gebeld en vannacht om 4.00u weer gebeld, huilen van de pijn doe ik eigenlijk niet zo snel... Heb nu medicijnen die m'n reactievermogen beïnvloeden, die was al niet zo sterk, dus wat dat betreft zal ik daar niet veel van merken :o)
Ontstoken spieren en pezen in m'n nek, was de conclusie. Hoop dat het snel weer weg is, ben er na een week wel klaar mee!!! Of ik nog aan m'n vilten boomstronk toekom... weet ik nog niet hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten