woensdag 20 april 2011

Paasontbijt

Ik was vandaag weer even anders 'creadaan', want er moesten Paasdozen geknutseld worden voor het grote paasontbijt morgenochtend bij de kids op school...
Ik dacht nog dit samen te doen met de kids, maar de middag was zo warm dat de zandbak en veel water veel aantrekkelijker waren. Dus heb ik het vanavond zelf maar gedaan, zie hiernaast m'n resultaten!

De schoenendozen had ik gelukkig nog op zolder liggen en de servetten heb ik ook al eerder gekocht, maar het overige is 'op bestelling'. De kids geven in een briefje aan wat ze willen (broodje bruin/wit, krentenbrood of -bol, gekookt eitje en een croissantje... en natuurlijk de paasverrassing!)

Het was een heel gepuzzel en ik heb heel veel plakband gebruikt, maar ik vind wel dat het resultaat er mag zijn :o)
De dozen vanavond al vast gevuld en morgen nog de bolletjes gesmeerd en wel erbij. Ik ben er wel even klaar mee... vraag me dus af waarom ze die dozen niet 'kaal' mee naar school toe nemen en ze daar lekker versieren? Nemen ze de doos daarna weer mee terug met het briefje wie ze hebben en voor wie ze dat ontbijtje moeten maken en dan hoppa, ik een avondje minder werk en die gasten hebben het zelf gedaan!
Nou, morgen misschien weer wat vilten??

1 opmerking:

  1. Leuk, ik wil volgend jaar ook een paasontbijtje in zo'n gezellig doosje.

    BeantwoordenVerwijderen