woensdag 2 mei 2012

Plek voor de stronk


Ik had al een plek voor de boomstronk uitgekozen... naast de vissen. Daar stond m'n stronk dan ook al een tijdje te pronken, maar er moest nog een onderkant in! Nu is het een stevig geheel en kan ik (eindelijk) met de leuke details beginnen! Er komt nog een hekje bovenop met een wegwijzer. Ook heb ik een los pakketje gekocht, een bankje! Dat hoort er helemaal bij vind ik. Dan de bewoners... ik heb er nu verschillende diertjes bij gezet, maar alleen de groene kikker heb ik zelf gemaakt en dat zelfgemaakte vind ik toch eigenlijk het leukste. Het tulpenvrouwtje met tulp heb ik ook gemaakt, die is leuk als bewoner!

Ik heb echter nog meer projecten lopen dus of ik er gelijk mee doorga... ik ga zo eerst maar eens de plantjes en zaadjes poten die ik zojuist met de kids heb gekocht. Op de fiets naar de Oosteinde geweest! Tot laterrrr!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten